Tagbilaran dag 1 - Reisverslag uit Tagbilaran City, Filipijnen van Particulier - WaarBenJij.nu Tagbilaran dag 1 - Reisverslag uit Tagbilaran City, Filipijnen van Particulier - WaarBenJij.nu

Tagbilaran dag 1

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Particulier

09 Februari 2018 | Filipijnen, Tagbilaran City

We hebben er al weer 1 week opzitten en vandaag gaan we naar een ander eiland namelijk naar Tagbilaran.
We werden door de eigenaars van het hotel naar de boot gebracht met al onze bagage die ook in de trycicel moesten.
Daar aan gekomen werden onze koffers door dragers in een klein bootje gebracht waar we vervolgens zelf ook in moesten stappen en zo naar de groter boot werden gevaren.We waren nog met aan boord of kinderen kwamen al van alles verkopen.Loes dacht dat dit erbij was inbegrepen maar ze moest een dure prijs betalen voor haar water.
Als de boot in Nederland werd gekeurd werd deze gelijk afgekeurd op veiligheid .
Hij wilde ook niet starten en vervolgens werd er weer met een klein bootje naar een andere boot gevaren om een andere accu te halen.Oh ja de haan moest ook mee.En ja hoor de motor start en we konden vertrekken.
De boottocht duurde ongeveer 2 uur en ook daar moesten we weer overstappen met bagage naar een kleinere boot omdat het te ondiep was voor de grotere boot.
We dachten daar we pakken een taxi maar helaas waren hier ook alleen maar brommers met zijspan alleen kleiner dan in Cebu en Oslob.
Gelukkig was er 1 aardige Filippijn die een busje regelde we moesten alleen wel zelf de koffers tillen omdat we nog op het strand stonden.
Uiteindelijk bij ons hotel aangekomen wat er verzorgd uitzag.
Na en hapje eten en een lekker douche zit ik dit reisverslag te typen en gaan we nog 1 drankje pakken voordat we gaan slapen.

Helaas is het WiFi niet sterk genoeg om er iedere keer foto,s bij te plaatsen.
Het reisverslag van Oslob dag 3 was ook van gisteren.

Groetjes Patricia

• 09 Februari 2018 - 15:27

Miranda:

Ja hoor typisch. Van hot naar her en alle dieren er mee op.
    Wat een ervaring hé. Gelukkig hebben jullie een natje en droogje op zijn tijd maar het kan vermoeiend zijn hé.
    Ons mam maar denken dat het een all inclusive is hihi. Nee hoor mam in Azie moet je alles betalen.
    Maar je hebt weer goed gesponsord aan de locale economie en dat is goed als toerist.

xxxjes van mij en Lieven